اعطای تسهیلات بیش از 6 میلیارد تومان به هنرمندان ملایر همدان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر از پیگیری پرداخت تسهیلات بیش از شش میلیارد تومان به 5هزار مروارباف ملایری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا وبه‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر روز یکشنبه 22 مردادماه 1402با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ملایر دیدار کرد.

در این دیدار موضوع تشکیل تعاونی تولید و توزیع هنرمندان در همه رشته‌ها به‌ویژه مبلمان منبت، ارائه تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی اعم از مشاغل خانگی به میزان شش میلیارد و 500 میلیون تومان و رفع مشکل پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و تمدید زمان پرداخت و تامین اعتبار و همکاری بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات از جمله نکات مطرح شده در این دیدار بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر در حاشیه این دیدار گفت: از جمله مصوبات سفر معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذر ماه سال گذشته ارائه تسهیلات به 5 هزار نفر از مرواربافان در قالب مشاغل خانگی ، پشتیبان و تعاونی از طریق طرح کهکشان است که امیدواریم با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ملایر پیگیری و به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052201187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha