پتانسیل‌ شهرستان بروجن برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری مطلوب است

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجن گفت: این شهرستان پتانسیل‌ مطلوب و قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، بهادر نوروزی شامگاه سه‌شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بروجن تأکید کرد: به‌همین منظور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان می‌تواند به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی کمک کند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجن افزود: تقویت و حمایت از دفاتر خدمات گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی باعث افزایش جذب مسافران داخلی و خارجی و رونق حوزه گردشگری شهرستان بروجن می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: توجه به حوزه گردشگری سلامت، کوهنوردی، صخره‌نوردی، طبیعت و تالاب‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجن برای ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های گردشگری در این شهرستان به‌شمار می‌رود.

او یادآور شد: وجود جاذبه‌های بکر و دست‌نخورده گردشگری در شهرستان بروجن از علت‌های اصلی معرفی این شهرستان به‌عنوان یکی از مقصدهای گردشگری در چهارمحال و بختیاری و کشور است.

نوروزی اضافه کرد: در همین راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان بروجن حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052501357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha