معرفی توانمندی‌های گردشگری همدان در سلیمانیه عراق

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه با حضور وزیر گردشگری کشور عراق، عبدالملکی رئیس شورای عالی مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران و مدیران ارشد اقلیم کردستان اواخر هفته قبل افتتاح شد و همدان با قدرت در این نمایشگاه حضور یافته است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار، گفت:  جامعه هتل‌داران و مجموعه‌های اقامتی استان همدان در زمانی که همدان بی وقفه در تکاپوی معرفی پرونده ثبت جهانی است در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه حضور یافته و در غرفه‌ای اختصاصی در پاویون جمهوری اسلامی ایران به معرفی ظرفیت‌های گردشگری و برندهای صنایع‌دستی استان پرداخته‌اند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: نمایندگان همدانی حاضر در نمایشگاه در تلاشند توانمندی‌های برجسته همدان را در بازارهای هدف گردشگری برون مرزی به حاضران و بازدید کنندگان معرفی کنند.

خاکسار ادامه داد: دنیا باید همدان را با ظرفیت‌های خاص همچون غارعلیصدر و مراکز درمانی سلامت و گنج‌نامه و... بشناسد و باید نیاز معرفی استان برای فعالان و سرمایه گذاران گردشگری همدان بشدت احساس شود تا پایتخت تاریخ تمدن ایران زمین این عنوان را به رخ جهان بکشاند.

او گفت: این رویداد از از بیست و ششم تا بیست ونهم مرداد در سلیمانیه عراق برگزار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha