آزمون جامع گردشگری کرمان با حضور 151 داوطلب برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری آزمون جامع دوره‌های کوتاه مدت گردشگری این استان با حضور 151 داوطلب در روز جمعه 27 مردادماه سالجاری در مرکز آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، رضا بردبار اظهار کرد: آزمون مذکور در رشته‌های مختلفی همچون راهنمای تاریخی و فرهنگی، راهنمای گردشگری، مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، کارشناس و مدیر فنی ارزیابی طرح  ضوابط گردشگری برگزار شد که بیشترین داوطلبان در رشته راهنمای تاریخی، فرهنگی و گردشگری بوده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه آموزش و ورود نیروهای تخصصی به حوزه گردشگری از اولویت‌های این اداره‌کل است افزود: قبول‌شدگان در این آزمون‌ها بخشی از نیاز نیروی انسانی متخصص در حوزه گردشگری استان را تامین و جذب مراکز و تاسیسات گردشگری بخش خصوصی می‌شوند.

او خاطرنشان کرد: آزمون جامع دوره‌های کوتاه مدت گردشگری کشور در طول سال دوبار و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha