آزمون جامع گردشگری در همدان برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: آزمون جامع گردشگری صبح دیروز به طور همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،علی خاکسار صبح جمعه در حاشیه برگزاری آزمون جامع گردشگری که همزمان با سراسر کشور در همدان گفت: آزمون جامع گردشگری در همدان، با حضور 107 داوطلب از سطح استان در چهار دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، راهنمایان فرهنگی و طبیعت گردی و مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری و کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان تصریح‌کرد: بیشترین آمار داوطلبان مربوط به دوره راهنمی فرهنگی 43  نفر ، راهنمای طبیعت گردی 34 نفر و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با تعداد 27 نفر بود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خاطرنشان‌کرد: دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت گردشگری در مؤسسات دارای مجوز استان به صورت مستمر در حال برگزاری است و آزمون جامع گردشگری نیز هر سال و در دو نوبت برگزار می‌شود.

خاکسار تاکید کرد: هدف از برگزاری آزمون جامع، صدور کارت مدیر عمومی تأسیسات گردشگری و راهنمایان گردشگری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha