برگزاری آزمون جامع پایان دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری در یزد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری آزمون جامع پایان دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری، روز جمعه 27 مرداد سال جاری در یزد، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: این آزمون در رشته‌های راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و طبیعت‌گردی، مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری و کارشناس ارزیاب طرح تطبیق در محل دانشکده فنی امام علی (ع) یزد به‌صورت هماهنگ در سطح کشور برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد هدف از برگزاری این آزمون را سنجش سطح علمی و آموزشی فراگیران دوره‌های کوتاه مدت گردشگری عنوان و اظهار کرد: شرکت‌کنندگان، پس از قبولی و دریافت گواهینامه مربوطه از این اداره کل مجوز فعالیت در حوزه‌های تخصصی گردشگری را کسب خواهند کرد.

به گفته او در این آزمون که با نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد، حدود 139 نفر از فراگیران این دوره‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052801598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha