سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، نسیبه همتی به‌عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع¬دستی شهرستان گرمسار منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲، نسیبه همتی به‌عنوان سرپرست اداره میراث­فرهنگی، گردشگری و صنایع­دستی شهرستان گرمسار منصوب شد.

در حکم انتصاب همتی به امضای امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان آمده است: «نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری سرکارعالی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمسار منصوب می‌گردید.

تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان خصوصاً نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان گرمسار، پاسخ به هنگام اربابان رجوع و بهره­‌گیری از توان ظرفیت‌­های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) با اهتمام به برنامه‌­های دولت مردمی حضرت آیت­‌الله رئیسی با تأکید بر شاخص‌­های عدالت محوری، انقلابی گری، مردم­داری، پاک­دستی، فساد ستیزی و قانون‌­مداری در انجام وظایف و مأموریت­‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات سرکارعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی(ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌­العالی) را خواهانم.»

نسیبه همتی، معـاون توسـعه مـدیریت و منـابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی توریسم است و صاحب عناوینی نظیر مشاور بانوان و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و رئیس گروه گردشگری در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در کارنامه کاری خود است.

پیش‌ازاین، محمدرضا عوض زاده سرپرست اداره میراث­فرهنگی شهرستان گرمسار بوده است و از خدمات ایشان در زمان تصدی این سمت قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053101842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha