تحولات اداری و ساختاری اداره کل میراث‌فرهنگی البرز بررسی شد

مشکلات و چالش‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع تشریح و بررسی شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و هیئت همراه روز سه‌شنبه 31 مرداد 1402در بازدید از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با چالش‌ها و مشکلات این اداره کل آشنا و هم‌اندیشی برای رفع مشکلات انجام شد.

بر اساس این گزارش به تشریح نیازهای البرز در خصوص تجهیز و افزایش امکانات اداره کل در حوزه‌های مختلف مدیریتی برای افزایش عملکردها پرداخته شد و بهینه‌سازی تشکیلات و نیروی انسانی، تجهیز سیستم‌های رایانه‌ای، حفاظتی و فیزیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

بررسی مسائل منابع و سرمایه‌های انسانی، امور پشتیبانی، تأمین مالی برای تعیین عرصه و حریم آثار و محوطه‌های تاریخی و مرمت بناهای تاریخی، مشکلات ارائه تسهیلات برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری از جمله تأسیسات اقامتی گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و تأمین امکانات و اعتبارات برای انجام مأموریت‌های حوزه صنایع‌دستی از مباحث مطروحه در این نشست بود.  

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی در پایان این جلسه ابراز امیدواری کرد که با مساعدت وزارت متبوع هماهنگی برای ایجاد تحولات اداری، سازمانی، ساختاری و حقوقی در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز فراهم شود.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402053101849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha