سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان منصوب شد

شامگاه گذشته با حضور حسین ساری مدیرکل حوزه وزارتی و نادر زینالی مدیرکل امور مجلس و امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حمیدرضا محققیان به‌عنوان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، شامگاه روز گذشته سالن میخک هتل کوثر اصفهان میزبان مسئولان، دوستداران میراث‌فرهنگی، هنرمندان صنایع‌دستی و فعالان گردشگری استان اصفهان برای انتصاب سرپرست جدید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بود.

در این مراسم، حسین ساری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ایراد سخنانی گفت: بی‌تردید معتقدم اصفهان قلب تپنده ایران است و اگر حال اصفهان خوب باشد حال ایران خوب است، پس باید همه تلاش کنیم تا اصفهان مانند همیشه در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بدرخشد.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: علیرضا ایزدی به‌عنوان مدیرکل پیشین اداره‌کل، فردی شریف است که به مدت ۳۰ سال به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران‌زمین خدمت کرده است لذا امیدواریم تا با تداوم حضور ایشان در وزارتخانه بتوانیم از خدمات شایسته ایشان بهره‌مند شویم.

او افزود: باید امروز همه ما تلاش کنیم تا بیش از هر زمان دیگر همگان ایران و اصفهان را با صدای بلند بخوانند به‌ویژه جوانان ایرانی، این سرزمین را بهتر بشناسند.

نادر آخوندی مدیرکل دفتر امور شهر استانداری اصفهان نیز در این نشست گفت: در طول مدت ۲۰ ماه خدمت علیرضا ایزدی در اصفهان، شاهد خدمات ارزشمندی از سوی ایشان در استان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بودیم که اطمینان دارم این فعالیت‌ها ماندگار خواهد شد.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان نیز در این نشست گفت: در طی نزدیک به ۲ سال مدیریت علیرضا ایزدی در استان اصفهان، برای اولین بار شاهد همکاری تنگاتنگ شهرداری و میراث‌فرهنگی در اداره هر چه‌بهتر اصفهان بودیم و این در حالی است که اگرچه علیرضا ایزدی فردی غیربومی بود اما اصفهان را خیلی خوب می‌شناخت و خدمات شایسته او به سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

علیرضا ایزدی مدیرکل پیشین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: ایام خدمتم در اصفهان را در طول ایام خدمات ۳۱ ساله خود هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد، زیرا همکارانم در اداره‌کل، فعالان ۳ حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در طی ۲۰ ماه خدمتم در اصفهان همواره در کنار مشکلات فراوانی که با آن‌ها روبرو بودم هیچ‌گاه من را تنها نگذاشته و امیدوارم در دوران جدید همه تلاش کنند تا اندکی از مظلومیت اصفهان کاسته شود.

مدیرکل پیشین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: هرگاه از دور به اصفهان نگاه می‌کنیم، همه‌چیز آن باعظمت و باشکوه است، لکن امروز اصفهان بیش از هر زمان دیگر مظلوم است، پدیده‌هایی همچون خشک‌سالی، فرونشست زمین و آلودگی هوا بیش از هر زمان دیگر نه‌تنها آثار تاریخی بلکه حیات اجتماعی مردم اصفهان را تهدید می‌کند، لذا امیدوارم همگان برای رفع مشکلات اصفهان با یکدیگر متحد شوند.

حمیدرضا محققیان سرپرست جدید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان نیز گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا با جلب حمایت دولت از بیش از ۳۵۰ هزار نفر فعال در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در مسیر سخت و طولانی که در پیش دارند حمایت کنیم، روی همین اصل پیش از هر زمان دیگر به اتحاد دولت و بخش خصوصی در این ۳ حوزه نیازمندیم.

در پایان این نشست ضمن تکریم و تقدیر از زحمات علیرضا ایزدی مشاور وزیر و مدیرکل پیشین میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ستی استان اصفهان با حضور مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مسئولان استان و فعالان بخش خصوصی در ۳ حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حمیدرضا محققیان معاون گردشگری اداره‌کل به‌عنوان سرپرست جدید اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان منصوب شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060100001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha