خدمات اداره کل میراث‌فرهنگی سمنان جزئی از زندگی روزمره مردم شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: خدمات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزئی از زندگی روزمره مردم شده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز یکشنبه 5 شهریورماه 1402 در جلسه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان به مناسبت هفته دولت گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از سه دستگاه اجرایی پرکاربرد در زندگی روزمره شهری و روستایی است.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: خشنودی خداوند در خدمات‌رسانی به مردم است و جلب رضایت ارباب‌رجوعان و مردم از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی است و از لازمه‌های رسیدن به این مهم، تکریم نیروی انسانی و جلب رضایت کارکنان است.

کرم‌زاده گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی استان سمنان در سال‌های 1401 و 1402 به‌عنوان دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه فرهنگی، علمی و آموزشی جشنواره شهید رجایی انتخاب‌ شده است.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در این جلسه گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان رشد و جهش ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال‌زایی داشته است که این جهش نقش بسزایی در زندگی مردم دارد.

حمیدی افزود: در استان سمنان از خروجی استان تهران تا ورودی استان خراسان رضوی در دو باند رفت‌ و برگشت در حدود 1300 کیلومتر جاده وجود دارد که در سال بیش از 20 میلیون زائر از آن عبور می‌کنند که افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان یکی از اهدافی است که با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی تحقق می‌یابد.

او گفت: استاندار سمنان نگاه ویژه‌ای به اداره کل میراث فرهنگی استان دارند که منتفع آن مردم هستند و باید نگاه ویژه‌تری از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در افزایش اعتبارات ملی شود که این امر باعث سربلندی استان سمنان، دولت سیزدهم و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌شود و تمامی مردم ایران به‌خصوص مردم استان سمنان و زائران امام رضا(ع) از آن سود خواهند برد.

در جلسه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان به مناسبت هفته دولت مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاونین مدیرکل میراث فرهنگی، مدیران شهرستان‌ها، رؤسای انجمن‌های گردشگری استان سمنان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha