بندر نوشهر به عنوان هاپ گردشگری منطقه آزاد مازندران/ صنعت گردشگری استان نیازمند زیرساخت است

استاندار مازندران گفت: صنعت گردشگری استان نیازمند زیرساخت است و نمی‌توان بدون توجه به آن به این صنعت نگاه کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، سید محمود حسینی‌پور دوشنبه ششم شهریور۱۴۰۲ در مراسم بهره‌برداری شناور تفریحی ساحلی مارینا خزر در بندر نوشهر با اشاره به اینکه آنچه برای غرب استان و شهرستان نوشهر مهم است،کریدور اصلی شمال- جنوب، مسیر آزاد راه تهران- شمال است که در حال راه‌اندازی است و فاز آخر آن در دستور اجرا و آغاز به کار قرار دارد، اظهارکرد: وجود بندر مهم نوشهر با توجه به باسابقه‌ترین بندر استان و کریدور شرق- غرب به عنوان مقصد گردشگری شناخته شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های مهم گردشگری در منطقه آزاد بندر نوشهر با راهبرد فعالیت‌های گردشگری بیشتر مورد توجه قرار گرفت، گفت: فعالیت اقتصادی جزء فعالیت اصلی بندر نوشهر است.

حسینی پور با اعلام اینکه بندر نوشهر به عنوان هاپ گردشگری منطقه آزاد در دستورکار قرار گرفته است، تصریح کرد: ابلاغ نهایی هاپ گردشگری این بندر تا یک ماه آینده نهایی می‌شود.

استاندار مازندران گفت: صنعت گردشگری استان نیازمند زیرساخت است و نمی‌توان بدون توجه به آن به این صنعت نگاه کرد.

حسینی پور با بیان اینکه شهرستان نوشهر تمام زیرساخت‌ها همچون مسیر راه، فرودگاه، بندر و دریا را دارد که می‌توان بهترین سرمایه‌گذاری را انجام داد، افزود: در شهرستان‌های استان یک رقابت پذیری برای جذب گردشگر بیشتر در حال شکل گیری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha