وزارت میراث‌فرهنگی قدردان سرمایه‌گذاران و هنرمندان صنایع‌دستی است

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدردان همه سرمایه‌گذاران و فعالان این حوزه است چرا که این افراد زمینه لازم برای اشتغال‌زایی در کشور را فراهم می‌کنند.

سیدامیر سیدامینی، مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا ضمن گرامی‌داشت هفته دولت اظهار کرد: آذربایجان غربی به دلیل قرارگیری در یک موقعیت جغرافیایی استراتژیک و هم‌مرزی با سه کشور خارجی، داشتن قدمت بالا و برخورداری از بیش از یک هزار و 700 اثر ثبت ملی ظرفیت بالایی برای توسعه گردشگری و سرمایه‌گذاری دارد.

او ادامه داد: امسال نیز به‌دلیل تردد زوار اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر، آذربایجان غربی از نظر معنوی و توسعه گردشگری مذهبی نیز حرف زیادی برای گفتن دارد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال افزود: با توجه به اینکه امسال سال مهار تورم و رشد تولید معرفی شده است این وزارت‌خانه با اعطای تسهیلات و کاهش بروکراسی‌های اداری از سرمایه‌گذاران و هنرمندان صنایع‌دستی حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

سیدمومنی گفت: دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز برای حمایت از سرمایه‌گذاران فعال بوده و در سال‌جاری در نظر است این دفتر فعال‌تر از گذشته شود.

او خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری موتور محرکه سایر حوزه‌ها بوده و با رونق آن اشتغال و درآمد در جامعه ایجاد شده و در نتیجه نشاط و رفاه اجتماعی در کشور تقویت می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha