رونق گردشگری کردستان موقعیت فراملی منطقه را تقویت می‌کند/ کردستان یکی از استان‌های تاثیرگذار کشور در ایجاد همبستگی اجتماعی است

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: توجه به صنعت گردشگری و رونق آن در کردستان، موجب حفظ و تقویت موقعیت فراملی منطقه و تقویت بنیه‌های مالی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، فرشاد مهدی‌پور شامگاه دوشنبه 6 شهریورماه 1402 در سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اولین جشنواره رسانه‌های ورزشی کردستان که در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه کیان کشور با استفاده از تنوع فرهنگی حفظ شده است، اظهار کرد: بی‌شک آنچه باعث شده در هجوم بی‌سابقه دشمنان مقاومت کنیم وجود تنوع فرهنگی در کشورمان بوده است.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد افزود: کردستان، استانی فرهنگی بوده که سالانه رویدادهای فرهنگی و هنری زیادی در آن اتفاق می‌افتد و مورد استقبال زیادی هم قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه دشمنان برای مخدوش کردن چهره این استان که دارای موقعیت ملی و فراملی است، همه تلاش خود را بکار گرفته‌اند، عنوان کرد: نام کردستان و همجواری این استان با دیگر کشورها و تلاش برای تخریب نام این استان نیازمند پردازش فراملی برای موقعیت‌های استان است.

مهدی‌پور با بیان اینکه حوزه گردشگری و تقویت آن در حد بین‌المللی موجب حفظ و تقویت موقعیت فراملی این استان و تقویت بنیه‌های مالی می شود، یادآور شد: با تحقق این امر توصیه می‌شود که بخشی از درآمدهای بخش گردشگری به حوزه رسانه اختصاص داده شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، کردستان را یکی از استان‌های تاثیرگذار کشور در ایجاد شور و نشاط و همبستگی اجتماعی نام برد و بیان کرد: نیازمند پردازش ملی و بین‌المللی برای موقعیت‌ها و ظرفیت‌های کردستان هستیم و باید این موقعیت را تثبیت و توانمندی‌های موجود را منعکس کنیم.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و نخستین جشنواره رسانه‌های ورزشی کردستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha