افتتاح و بهره‌برداری از ۲ مجموعه گردشگری در استان اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از افتتاح و بهره‌برداری از ۲ مجموعه گردشگری در اصفهان هم‌زمان با هفته دولت و با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: امروز و هم‌زمان با ایام گرامی‌داشت هفته دولت، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفری یک‌روزه به اصفهان وارد خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: از برنامه‌های حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارتخانه میراث‌فرهنگی می‌توان به افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی عمارت پدری در گرگاب و همچنین افتتاح هتل مانی در شهر اصفهان اشاره کرد.

او تصریح کرد: بازدید از مجتمع گردشگری پارتاک نقش‌جهان و کاروانسرای مادرشاه در شهرستان شاهین‌شهر و میمه و همچنین هتل ۵ ستاره چهارباغ سپاهان در شهر اصفهان از دیگر برنامه‌های حضور یک‌روزه احمد تجری در استان اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha