مقاصد گردشگری مازندران در همایش بین‌المللی گردشگری تندرستی عرضه می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: شاخص‌ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران در همایش بین‌المللی تندرستی استان در مهرماه سال جاری عرضه می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر سه‌شنبه هفتم شهریور ۱۴۰۲ در نشست با مدیران دفاتر خدمات گردشگری شرق و مرکز استان مازندران با بیان اینکه این همایش با حضور روسیه و کشورهای cis در مازندران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: محوریت این همایش با توجه به ظرفیت‌های فراوان مازندران، در حوزه گردشگری تندرستی خواهد بود، و مقاصد گردشگری استان توسط بخش خصوصی معرفی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: منتظر پکیج‌های متنوع دفاتر خدمات سیاحتی سراسر استان هستیم تا ضمن شناسایی و معرفی مسیرها و مقاصد جدید استان از این فرصت مناسب ایجاد شده برای بازاریابی جاذبه‌های استان استفاده کنند.

او یادآور شد: اگر تا به حال تجربه چندان موفقی در گردشگری نداشتیم به این دلیل بود که جزیره‌ای عمل کردیم. وقتی خرد جمعی شکل بگیرد بر روی نقاط قوت استان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

برزگر تاکید کرد: ما برای دنیا بکر هستیم بنابراین باید روی بهترین‌ها شاخص‌ترین‌ها و نقاطی که می‌تواند به برندی در استان تبدیل شود، تمرکز کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران یکی از اولویت‌های معرفی مازندران در این همایش فرهنگ بومی و ایرانی است یادآور شد: معرفی فرهنگ مازتدران در قالب معماری، آداب و رسوم، غذا، پوشش محلی و آیین‌ها نیز باید در تهیه بسته‌های سفر و نحوه ارائه خدمات بخش خصوصی دیده شود.

همایش بین‌المللی گردشگری تندرستی سوم تا پنجم مهرماه سال جاری هم‌زمان با روز جهانی گردشگری به میزبانی شهر بابلسر و هتل میزبان این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha