افتتاح پروژه آبرسانی به مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایثار طبس به مناسبت هفته دولت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس از بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایثار در کیلومتر ۸۵ محور طبس به یزد همزمان با ششمین روز از هفته دولت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب روز دوشنبه 6 شهریورماه 1402 در آیین افتتاح این طرح که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، معاون فرمانداری ویژه و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و سرمایه‌گذار پروژه برگزار شد، گفت: اجرای ۴ کیلومتر شبکه شامل حفر کانال، لوله‌گذاری، دریچه‌های بازدید و... از جمله اقدامات اجرایی این پروژه بود که با همکاری بهره‌بردار و در طول حدود ۲ ماه و با اعتبار هزینه شده ۶۰۰۰ میلیون ریال از محل منابع استانی انجام شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس اجرای زیرساخت طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری را از اولویت‌ها دانست و گفت: ایجاد امکانات رفاهی و پذیرایی در محورهای طولانی شهرستان علاوه بر ایجاد ارزش افزوده باعث کاهش تصادفات جاده‌ای نیز می‌شود.

طالبی سرمایه‌گذار مجتمع نیز ضمن تشکر از همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها، خواستار دریافت تسهیلات برای تکمیل رستوران و ایجاد امکانات اقامت موقت برای مسافران و زائران شد.

علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته و کمک و همراهی دستگاه‌ها از سرمایه‌گذار و بهره بردار این مجموعه گفت: اقداماتی که در مسیر تسهیل سفر زائران علی ابن موسی الرضا (ع) انجام می‌شود قطعاً دارای ثواب و ارزش دنیوی و اخروی است و سعادتی است خادم زائران امام هشتم باشیم.

رحیمی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در خارج از محدوده شهرها و روستاها و با توجه به گستردگی شهرستان کاری دشوار، زمان بر و متحمل هزینه‌های اضافی است.

او افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی بصورت چشمگیری باعث کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شوند و با توجه به گستردگی و طولانی بودن مسیرهای جاده‌ای شهرستان، ایجاد مجتمع‌های بین راهی در بعضی از مناطق هنوز مورد نیاز است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha