ابراز رضایت ارزیاب یونسکو از اقدامات مدیریت شهری در ثبت جهانی هگمتانه

شهردار همدان از ابراز رضایت غسان شمالی ارزیاب یونسکو از اقدامات مدیریت شهری در ثبت جهانی هگمتانه خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، سید مسعود حسینی با تأکید بر اینکه بازخوردهایی که گرفتیم رضایت‌بخش بود، تصریح کرد: این اقدامات و تلاش‌های چندین ماهه بدون همراهی و شوق و علاقه‌ شهروندان، کسبه و بازاریان امکان‌پذیر نبود و ان‌شاءالله سال آینده شاهد به ثمر رسیدن ثبت جهانی هگمتانه و جهانی شدن همدان باشیم.

شهردار همدان با اشاره به حضور ارزیاب یونسکو در شهر همدان برای ثبت جهانی هگمتانه عنوان کرد: بعد از مدت‌ها تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد حضور ارزیاب یونسکو هستیم و پرونده ثبت جهانی هگمتانه مراحل فرایندی خود را طی می‌کند.

او با اشاره به جلسه پرسش و پاسخ چهار ساعته با ارزیاب یونسکو گفت: غسان شمالی و تعدادی از مهمانان وزارت میراث‌فرهنگی روز پنجشنبه دوم شهریورماه 1402 مهمان شهرداری بودند و گزارش جامعی از اقدامات و برنامه‌های مدیریت شهری توسط مدیران و معاونان شهرداری برای حاضران جلسه ارائه شد.

حسینی افزود: گزارش جامعی از اقدامات حوزه‌های مختلف مدیریت شهری از جمله رود دره‌ها، مدیریت سیلاب، تاب‌آوری، مقاوم‌سازی، شهرسازی، حفظ بافت تاریخی، حمل و نقل و طرح جامع ترافیک ارائه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha