حمایت از تأسیسات گردشگری شاهین‌شهر و میمه در دستور کار وزارت میراث‌فرهنگی

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از مجموعه عظیم گردشگری پارتاک نقش‌جهان شاهین‌شهر و میمه از حمایت این وزارتخانه از این مجموعه‌ها تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، احمد تجری امروز ۷ شهریورماه در ادامه سفرش به استان اصفهان از مجموعه‌های گردشگری شهر شاهین‌شهر مرکز شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور حمیدرضا محققیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محمدرضا کاظمی نیا فرماندار شهرستان و تنی چند از مدیران اداره‌کل بازدید کرد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از مجموعه عظیم گردشگری پارتاک نقش‌جهان در شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این مجموعه با بیش از ۳۰ هزار مترمربع وسعت درحالی‌که مجموعه گردشگری آن در ۳۵۰۰ مترمربع وسعت و با ۱۴ هزار متر زیربنا ساخته‌شده و امکان پذیرایی از ۲۵۰۰ نفر در رستوران‌های آن مهیا است.

او ادامه داد: با توجه به تکمیل ۷۰ درصدی این مجموعه تمام توان خود را برای حمایت از این مجموعه به‌ویژه به‌منظور ارائه تسهیلات به کار می بندیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060700545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha