یک‌هزار تخت به ظرفیت اقامت اصفهان در آینده نزدیک افزوده می‌شود

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه حضورش در اصفهان و در حاشیه بازدیدش از تعدادی از طرح‌های اقامتی در حال احداث از اضافه شدن بیش از یک هزار تخت به ظرفیت اقامت این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز چهارشنبه ۸ شهریورماه به همراه حمیدرضا محققیان سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و جمعی از مدیران این اداره‌کل در آخرین مرحله از حضورش در اصفهان، از تعدادی از طرح‌های اقامتی در حال احداث این شهر تاریخی بازدید کرد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه در حاشیه این بازدید گفت: در بازدید از ۵ طرح هتل ۴ و ۵ ستاره در حال احداث شهر اصفهان، متوجه شدم در طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در اصفهان انجام شده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه اصفهان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در ایران است، معتقدم توسعه گردشگری به ایجاد یک زنجیره اقتصادی برای توسعه پایدار شهر اصفهان می‌انجامد.

تجری افزود: در حال حاضر آمارها نشان می‌دهد با توجه به‌سرعت ساخت هتل در شهر اصفهان، در آینده نزدیک در انتظار افزوده شدن تعداد یک هزار تخت به ظرفیت اقامتی اصفهان هستیم، لذا تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا از سرمایه‌گذاران گردشگری حمایت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha