کارگاه آموزشی بازاریابی و بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی عشایر برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خاتم از برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی و بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی عشایر در شهرستان خاتم خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، عباس قدیریان با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی بازاریابی و بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی عشایر با تدریس استاد برزگر روز گذشته هفتم شهریورماه در دانشکده امین شهرستان خاتم برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خاتم افزود: در این کارگاه آموزشی با حضور بیش از ۴۵ نفر از هنرمندان به همراه عشایر شهرستان خاتم برگزار شد.

قدیریان دلایل اهمیت واحد بازاریابی و فروش را برنامه‌ریزی و اجرای استراتژی‌ها و تاکتیک‌های رقابتی در کسب‌وکار، تلاش به‌منظور ایجاد تصویر ذهنی مثبت از برند کسب‌وکار، ایجاد و حفظ روابط پایدار با تمامی مخاطبان و تحقیق بازاریابی و عرضه محصولات جدید در جهت تثبیت جایگاه سیستم و سازمان در بازار عنوان کرد.

او اضافه کرد: این کارگاه با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان، اداره میراث فرهنگی شهرستان خاتم و اداره امور عشایر استان و همکاری جهاد کشاورزی و آموزشکده امین شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha