سرپرست اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی منصوب شد

با ابلاغ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سرپرست اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری این اداره کل منصوب شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، در ابلاغ سیدجواد موسوی برای محمد رکنی آمده است: نظر به ابلاغ ساختار تشکیلاتی جدید اداره کل، در اجرای تدابیر انخاذ شده با عنایت به توان مدیریتی و اشراف جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری منصوب می‌شوید.

ارتقای کمی و کیفی سطح طرح‌ها و اقدامات نظارتی در حوزه تاسیسات گردشگری با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی گردشگران با رعایت اصل احترام و کرامت نسبت به فعالان صنعت گردشگری استان، همچنین ایجاد تعامل موثر و هماهنگی بین دستگاه‌های نظارتی فعال در این حوزه ... در زمره مهم‌ترین وظایف شما در این جایگاه است. امید است زیر نظر معاونت گردشگری و با التزام کامل به قانون و رعایت صرفه و صلاح سازمانی در انجام وظایف محوله کوشا باشید.

محمد رکنی سابقه ریاست ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌های بجنورد، نیشابور، معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل، معاون توسعه مدیریت اداره کل خراسان شمالی و خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان، مدیر پایگاه میراث‌فرهنگی آسبادهای ایران را در کارنامه دارد.


سرپرست اداره نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی منصوب شد

انتهای پیام/

کد خبر 1402060800633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha