۳۶۵ پروژه در حال سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۵ هزارمیلیاردتومان در یزد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: ۳۶۵ پروژه در حال سرمایه گذاری به ارزش ۱۵ هزارمیلیاردتومان در حال اجرا است.

به ‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی، امروز پنجشنبه نهم شهریورماه سال جاری در جمع اصحاب رسانه مطرح کرد: ۳۶۵ پروژه در حال سرمایه گذاری به ارزش ۱۵ هزارمیلیاردتومان در حال اجرا است و با اتمام این پروژه ها، ظرفیت تخت اقامتی استان دو برابر خواهد شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان اینکه در زمینه تبلیغ گردشگری برنامه‌های ویژه در سطح استان داریم، اظهار کرد: در سال گذشته ۲۶ هزار نفر گردشگر خارجی داشتیم که ۴ ماهه اول به ۱۵ هزار نفر رسیده و پیش‌بینی رشد ۶۰ درصدی را داریم.

آخوندی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش گردشگر از چین و روسیه به استان را پیگیری می‌کنیم، افزود: تیمی از استان به نمایشگاه گردشگری چین اعزام می‌شود. 

او عنوان کرد: بروشورهای گردشگری به ۷ زبان دنیا تهیه‌شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در ادامه گفت: سافاری پارک در استان یزد راه‌اندازی می‌شود.

آخوندی در پایان با بیان اینکه تسهیلات مرمت بافت‌تاریخی برای اولین بار در شورای پول و اعتبار مصوب شد، خاطرنشان کرد: نظام فنی مرمت و احیا در استان تدوین‌شده و تمیز سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha