تجلیل از کارمندان برتر حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در جشنواره شهیدرجایی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: با حضور کارشناسان و نمایندگان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از دو کارمند نمونه و برتر طرح جشنواره شهید رجایی در همدان تجلیل شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده، همزمان با آخرین روز از هفته دولت گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز مزین به وجود کارکنان و مدیران شریف و صادقی است که مخلصانه در رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و میدان‌داران اصلی خدمت‌رسانی دولت به مردم هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان افزود: نیروی انسانی اصلی‌ترین دارایی دولت است چرا که هم ایجاد کننده دارایی‌های فیزیکی و مالی است و هم نقش کلیدی در تحقق اهداف تحولی دولت خواهد داشت.

محسن معصوم علیزاده تصریح کرد: با این رویکرد ضرورت وجود نیروی انسانی چابُک، کارآمد و اُمیدآفرین در تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم بسیار مشهود است.

او گفت: به منظور ارج نهادن به خدمت صادقانه متعهدانه و موثر از طریق سنجش شایستگی‌های کلیدی و شناسایی و تقدیر از کارمندان برتر شاغل در ادارات شهرستان‌های استان همدان و بنابر دستورالعمل اجرایی جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۲ و در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ ارتقای بهره‌وری و بهبود عملکرد و توسعه و ترویج فرهنگ مطلوب سازمانی از مهدی غلامی بعنوان مدیر برتر از شهرستان کبودراهنگ و محمد جواد فتحی نیز بعنوان کارمند برتر از شهرستان تویسرکان در این مراسم تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha