برادران ایرانگرد مهمان قزوین شدند/ ظرفیت‌های تاریخی شهر قزوین بی‌نظیر است

عارف طحان و سهند توکلی دو رفیق ایرانگرد به قزوین سفر کردند تا ظرفیت‌های گردشگری این استان را به ایرانیان معرفی کنند. این دو رفیق مدت‌هاست با شعار «‌بگردیم‌ و نیکی کنیم» راهی جاده‌های کشور شده‌اند و از طریق تولید محتوا در فضای مجازی جاذبه‌های گردشگری ایران‌زمین را به مردم معرفی می‌کنند.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، عارف طحان یکی از دو برادر ایرانگرد در سفر یک‌روزه خود به شهر قزوین با اشاره به هدف خود از سفر به مناطق مختلف ایران گفت: هدف ما از سفر به استان‌های مختلف معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی مناطق است و پس از ایرانگردی جهانگردی را آغاز می‌کنیم.

ایرانگرد جوان کشورمان با بیان اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری است، افزود: ظرفیت‌های طبیعی استان در منطقه الموت منحصربه‌فرد است و در حوزه تاریخی ظرفیت‌های شهر قزوین بی‌نظیر است و امیدواریم بتوانیم جاذبه‌های این استان را به بهترین شکل ممکن به ایرانیان معرفی کنیم.  

برادران ایرانگرد در سفر یک‌روزه خود به قزوین از دروازه تهران‌قدیم، حسینیه امینی‌ها، دولتخانه صفوی و موزه‌ها، حمام قجر، سرای سعدالسلطنه، خانه تاریخی نبوی و باغستان سنتی قزوین بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha