بازدید استاندار کرمانشاه از نمایشگاه صنایع‌دستی یادمان مرصاد

استاندار کرمانشاه از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات یادمان شهدای مرصاد بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، محمد طیب صحرایی عصر روز شنبه ۱۱ شهریورماه با حضور در یادمان شهدای مرصاد از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ویژه اربعین بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت اربعین برای برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات در مسیرهای اصلی تردد زوار اربعین شد.

داریوش فرمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه که در این بازدید استاندار را همراهی می‌کرد: اظهار کرد: در سطح استان به مناسبت ایام اربعین ۱۲۵ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی و سوغات برپا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: این نمایشگاه‌ها در ۹ نقطه از استان از جمله کنگاور، صحنه، بیستون، کرمانشاه، یادمان شهدای مرصاد، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب برپا شده است.

او افزود: نمایشگاه یادمان شهدای مرصاد با توجه به موقعیت خاص آن با برپایی ۳۵ غرفه بزرگترین نمایشگاه برپا شده در مسیر اربعین است.

فرمانی با بیان اینکه ۵ سیاه‌چادر عرضه غذاهای بومی محلی نیز در مسیر برپا شده اسن، در خاتمه تاکید کرد: عرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی و سوغات تا پایان زمان برگشت زوار اربعین دایر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha