۶۴۰۰ میلیارد تومان هزینه برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام طی کمتر از دو سال

استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام گفت: برای زیرساخت‌های اربعین در استان در طول کمتر از دو سال ۶۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر روز شنبه ۱۱ شهریور 1402 در نشستی با محوریت اربعین که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، گفت: در طول کمتر از دو سال ۶۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد که حدود ۵هزار میلیارد تومان آن مربوط به راه‌ها بود.

استاندار و رئیس ستاد اربعین ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده در پارکینگ بزرگ اربعین، افزود: پارکینگ بزرگ اربعین  با ۸۰ هکتار، ظرفیت پارک  ۱۰۰هزار خودرو را دارد و در این پارکینگ همه خدمات به زوار عتبات عالیات ارایه می‌شود.

بهرام‌نیا بیان کرد: پایانه برکت در کمترین زمان سامان‌دهی شد و همه مسئولان با هم یک‌صدا برای توسعه استان پای کار هستند.

او با بیان اینکه در استان ایلام بهترین خدمات به زوار ارائه شد، خاطرنشان کرد: ایلام نشان داد گرانیگاه و قطب اربعین است و خدمت‌گزاری به زوار عتبات عالیات برای همه مردم استان افتخار بزرگی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تقدیر از رسانه‌ها و صداو سیما، گفت: از همه رسانه‌ها قدردانی می‌کنم که خلق حماسه بزرگ اربعین را به خوبی به تصویر کشیدند.

بهرام‌نیا اضافه کرد: خدمت خالصانه به زوار افتخار بزرگ دولت ایران قوی است، که قدردان این موهبت الهی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha