نمایشگاه‌های صنایع‌دستی الگوی اقتصاد مقاومتی هستند/ از تولیدکنندگان صنایع‌دستی بومی استان کرمانشاه حمایت می‌کنیم

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: از تولیدکنندگان بومی استان در حوزه صنایع‌دستی و اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، حجت الاسلام محمد سعیدی روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه در بازدید از غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغات یادمان شهدای مرصاد و شهر کرمانشاه، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت پیاده‌روی اربعین برای معرفی استان و ارائه خدمت به زوار، فرصت بی‌نظیری است که همه باید به آن توجه جدی نشان دهند.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در این ایام، گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها و معرفی صنایع‌دستی و سوغات که به ایجاد اشتغال کمک کرده است بسیار قابل توجه و شایسته تقدیر است.

او افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها در ایام اربعین توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی در استان است.

حجت الاسلام سعیدی گفت: سپاه از تولیدکنندگان بومی استان در حوزه صنایع‌دستی که اشتغال آفرین و یکی از نمادهای اقتصاد مقاومتی است حمایت می‌کند.

او ادامه داد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در جوار یادمان شهدای مرصاد که مورد توجه ویژه زوار اربعین و گردشگران است اقدام بسیار مناسب و ارزشمندی است.

در استان کرمانشاه به مناسبت ایام پیاده‌روی اربعین در ۱۱ نقطه از استان ۱۷۰ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی و سوغات برپا شده است.

پایانه مرزی خسروی یکی از اصلی‌ترین پاینه‌های مسافری محل تردد زوار اربعین در امسال است که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha