اربعین یک ظرفیت عظیم برای استان ایلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی و مواکب گفت: اربعین یک ظرفیت عظیم برای استان ایلام است و باید از آن برای توسعه استان استفاده کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ در آخرین روز از نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی و مواکب استان ایلام که در در کمربندی شرقی در مسیر بازگشت زائران دایر بود بازدید کرد و اظهار کرد: اربعین یک ظرفیت عظیم و بزرگ برای استان ایلام است که از فرصت باید برای توسعه استان و معرفی استان در سطح ملی استفاده کرد.

امام جمعه ایلام افزود: مردم استان ایلام مانند سال‌های گذشته برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی استان در مسیر زوار اربعین، با تک تک غرفه‌داران این نمایشگاه دیدار و بر توسعه نمایشگاه‌های صنایع دستی در ایام اربعین در استان تاکید کرد.

امام جمعه ایلام در این بازدید بیان کرد: بایستی از فرصت اربعین برای توسعه و فروش صنایع‌دستی استان در کنار مواکب استفاده شود، این گونه نمایشگاه‌ها باید در سال‌های آینده توسعه پیدا کنند.

او گفت: صنایع‌دستی از ظرفیت‌های بزرگ استان برای اشتغال است، مسئولان از برگزاری نمایشگاه‌ها در اربعین حمایت کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین در گفت‌وگو با غرفه داران بر توسعه فعالیت‌های صنایع دستی تاکید کرد و گفت: باید کیفیت و بسته‌بندی صنایع‌دستی استان افزایش یابد، هرچه قدر کیفیت کار بالا باشد، مشتری‌ها بیشتر می‌شوند.

امام جمعه ایلام در پایان عنوان کرد: صنایع‌دستی استان باید روش‌های مختلف تبلیغ و معرفی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061801080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha