۲۷ شهریور آخرین مهلت ارسال طرح‌های رویداد استارت آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی رویداد استارت آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی در اردکان گفت: ۲۷ شهریور آخرین مهلت ارسال طرح‌های این رویداد است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه با اعلام این خبر بیان کرد: جلسات توجیهی این رویداد به همت کمیته تخصصی گردشگری خوراک، انجمن خوراک دونار و با همکاری دپارتمان کارآفرینی و مرکز نوآوری سازمان فنی و حرفه‌ای، از ابتدای شهریورماه برگزار شده است و طراحان تا تاریخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا طرح‌های اولیه بسته‌بندی برای محصولات اعلامی را به دبیرخانه رویداد به آدرس dunar.company@gmail.com ارسال کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: هدف از برگزاری این جلسات تشریح موضوع، محورها و ابعاد کار، آشنایی طراحان طرح‌های برگزیده در مرحله اول داوری با جزئیات تولید بسته‌بندی و کامل نمودن طرح‌ها تا داوری نهایی و جلب مشارکت طراحان حوزه بسته‌بندی است.

خورشیدی اظهار داشت: در طی این جلسات از جدول اعلام نیاز بسته‌بندی محصولات کنجدی رونمایی و با ثبت‌نام طراحان علاقه‌مند به مشارکت در این استارت آپ دمو، رویداد وارد مرحله بعدی شد.

به گفته او با توجه به هم‌زمانی جلسه منتورینگ رویداد فوق‌الذکر با هفته گردشگری، نشست تخصصی بسته‌بندی با رویکرد صنایع‌دستی و صادرات در تاریخ ۴ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن شهید حنیف فرمانداری شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

رویداد استارت‌آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی، ویژه تولیدکنندگان محصولات کنجدی، شرکت‌های چاپ، بسته‌بندی و متخصصان طراحی این حوزه با محوریت شهرستان اردکان از مردادماه آغازشده و تا ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

۲۷ شهریور آخرین مهلت ارسال طرح‌های رویداد استارت آپ دمو بسته‌بندی محصولات کنجدی

انتهای پیام/

کد خبر 1402062001217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha