صداوسیما می‌تواند در معرفی جاذبه‌های گردشگری گیلان نقش بسزایی ایفا کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما برای رونق گردشگری استان گیلان نقش بسزایی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، یکشنبه 19 شهریور 1402 ولی جهانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در راستای گسترش و همکاری دو جانبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ضمن تشکر از همراهی صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع‌رسانی مباحث مربوط به حوزه میراث‌فرهنگی اظهار کرد: شبکه استانی باران به لحاظ محتوایی تاثیرگذاری بسیار خوبی در استان دارد.

جهانی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در توسعه گردشگری استان بر همکاری بیش از پیش دو دستگاه در این زمینه تاکید کرد و افزود: معرفی ظرفیت‌های قابل توجه استان در گردشگری تاریخی- فرهنگی، طبیعت گردی، گردشگری سلامت، گردشگری مذهبی و زیارت و صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان نیز خاطر نشان کرد: میراث‌فرهنگی سرمایه بزرگی است، استان گیلان دارای مفاخر و فرهنگی غنی است و باید در حوزه معرفی این فرهنگ کار فاخر تولید شود و ما آمادگی انجام این برنامه ها را به صورت مشارکتی داریم و بسیاری از مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی، باید به شکل مناسبی معرفی شوند، ضمن اینکه استان گیلان ظرفیت بالایی در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارد و صدا و سیما در این راستا آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با میراث‌فرهنگی را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062001224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha