پروژه‌ زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس در حال اجراست

استاندار ایلام گفت: پروژه‌ زائرسرای ایلامیان با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی در مشهد مقدس در حال اجراست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در نشست هماهنگی برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با تأکید بر این مطلب که از تمامی ظرفیت‌ها برای تأمین این پروژه استفاده خواهیم کرد، گفت: با مساعدت وزیر کشور ۲۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه برای تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد در نظر گرفته شد.

استاندار ایلام افزود: پروژه‌ زائرسرا که با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی آن طی چند سال اخیر بوده است.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: همچنین از قِبل مالیات‌ها می‌توان برای تکمیل این پروژه‌ مهم در شهر مشهد مقدس استفاده کرد.

بهرام‌نیا گفت: زائرسرای ایلامیان در مشهد در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در فاصله‌ دو کیلومتری تا حرم و در هشت طبقه ساخته می‌شود.

او ادامه داد: این زائرسرا در هر دوره، ظرفیت پذیرش ۳۵۰ نفر دارد و برای تکمیل روند اجرایی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha