تکمیل ظرفیت برخی اقامتگاه‌های گردشگری گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از تکمیل ظرفیت ظفیت برخی اقامتگاه‌های استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ولی جهانی پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ با اشاره به سفرهای تابستانی تعطیلات پایان هفته، اظهار کرد: گیلان به جهت قابلیت‌های گردشگری یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از تکمیل ۱۰۰ درصدی ظرفیت برخی اماکن اقامتی و گردشگری گیلان خبر داد و افزود: ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی شهرستان‌های فومن، ماسوله و قلعه رودخان و برخی از شهرستان‌های دیگر گیلان تکمیل شده است.

جهانی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به افزایش حضور گردشگران به گیلان مراکز اقامتی رسمی سطح استان شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌مسافرها تا کنون با تکمیل ظرفیت ۱۰۰ درصدی مواجه هستند.

او با تاکید بر لزوم بازرسی از اماکن گردشگری و اقامتی گیلان، بیان کرد: بازدیدهای نظارتی ویژه توسط بازرسان این مجموعه بر نحوه ارائه خدمات در تأسیسات گردشگری استان به‌ویژه مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی در حال انجام است و تا پایان تعطیلات پیش‌رو به‌صورت مستمر ادامه دارد.

جهانی با آرزوی سفری خوش برای مسافران و گردشگران در دور پایانی سفر تابستانه، افزود: گیلان دارای ۳ هزار واحد اقامتی، خانه مسافر و هتل آپارتمان بوده و ۱۰۰ هزار تخت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062301409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha