تداوم ارائه خدمات مطلوب و نظارت بر آن تا حضور آخرین زائر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ارائه خدمات مطلوب و نظارت بر آن تا حضور آخرین زائر در استان سمنان ادامه دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده عصر روز شنبه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ در بیستمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران امام رضا(ع) که ویژه دهه آخر ماه صفر برگزار شد، گفت: خدمات‌رسانی به مسافران تا پایان شهریورماه ادامه دارد اما در این چند روز تا خروج آخرین زائر امام رضا(ع) از استان سمنان، خدمت‌رسانی‌ها به شکل ویژه در دستور کار قرار دارد و تمامی دستگاه‌ها به‌صورت آماده‌باش در طول شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در ایام تعطیلات به‌صورت شبانه‌روزی در تمامی محورهای مواصلاتی شرق و غرب استان که مسیر تردد رفت‌ و برگشت زائران امام رضا (ع) بوده است برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران، بر رعایت بهداشت و دستورالعمل‌ها، آمادگی دستگاه‌های امدادی و انتظامی، تأسیسات گردشگری و … نظارت به‌عمل‌آمده است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن تقدیر از تمامی مسئولان ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران گفت: در این ایام نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۸ درصد تصادفات جاده‌ای کاهش داشته است.

هاشمی افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در سمنان یکی از اقدامات خوب است که ضمن افزایش فروش تولیدات صنایع‌دستی، مسافران و زائران امام رضا(ع) را ترغیب می‌کند تا به‌جای عبور از کمربندی، عبور از شهر سمنان را انتخاب کنند که این نیز به رفع خستگی و کاهش تصادفات جاده‌ای منجر می‌شود.

استاندار سمنان گفت: در کنار توجه به مسیر بازگشت زائران در مسیر شمالی، مدیریت مسیرهای جنوبی و فرعی استان سمنان هم در دستور کار قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062601465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha