ساخت واحدهای بهداشتی در استان البرز به صورت ویژه پیگیری می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از وجود ۳۱ مورد سرویس بهداشتی و کمپینگ در استان خبر داد که از این تعداد ۹ مورد در کرج، ۱۳ مورد ساوجبلاغ، ۶ مورد طالقان، ۳ مورد نظرآباد و یک مورد در اشتهارد واقع شده است.  

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، جلسه ویدئو کنفرانس نماینده تام‌الاختیار وزیر و مدیرکل امور استان‌ها با مدیران‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها در خصوص پیگیری ایجاد سرویس های بهداشتی در مسیر مقاصد و مناطق نمونه گردشگری روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه رحیم خاکی ساخت ۱۹ مورد از این واحدهای بهداشتی را از زمان استان شدن البرز عنوان کرد که چهار مورد هنوز به طور کامل تکمیل نشده است.  

او با افزود: تمام این زیرساخت‌ها در روستاهای هدف گردشگری و محورهای منتهی به آنها شامل محور کردان، کرج - چالوس و طالقان ساخته شده است.  

خاکی با اشاره به اینکه امسال ۱۳ موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع‌های بهداشتی در مسیرهای گردشگری استان صادر شده است، گفت: اجرای این پروژه به بخش خصوصی سپرده شده که برای واگذاری زمین به امور اراضی و راه و شهرسازی استان معرفی شده‌اند، اما هنوز با وجود پیگیری‌های انجام شده زمینی به شرکت برای احداث واحدها واگذار نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062901773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha