معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر تاریخی زنوز مرند آذربایجان شرقی در برنامه تلویزیونی شهریمیز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مرند از معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر تاریخی زنوز در برنامه تلویزیونی شهریمیز خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، عبدالعلی محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: با حضور عوامل برنامه تلویزیونی شهریمیز مرکز استان در شهر زنوز، تصویربرداری برنامه برای معرفی آثار فرهنگی، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و ثبتی، باغات سیب و گردوی زنوز، تأسیسات گردشگری و کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی و سطح شهر آغاز شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مرند ادامه داد: شهر زنوز در ۲۰ کیلومتری شرق مرند و در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان، تبریز قرار گرفته و به‌علت قرارگیری در موقعیت خاص جغرافیایی و دارا بودن چشمه‌های متعدد از آب و هوای نسبتاً خنک برخودار است.

محمدی اظهار کرد: وجود روستاهای زنوزاق، کوه کمر، هوروز، آبشارهای هفتگانه دارانداش، روستاهای سرسبز و زیبای اویندین، هاویستین، دشت زیبای ماهار باعث شده تا این شهرستان یکی از مقاصد مهم گردشگری استان محسوب شود، به همین دلیل برنامه تلویزیونی شهریمیز به صورت اختصاصی در چند قسمت به معرفی این جاذبه‌های گردشگری خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha