صنایع‌دستی شهرستان با توجه به ظرفیت بالای این حوزه باید توسعه یابد

فرماندار شهرستان دیلم گفت: صنایع‌دستی دیلم با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد باید توسعه پیدا کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، محمد اسدی روز گذشته در دومین کارگروه صنایع‌دستی شهرستان دیلم گفت: دیلم در حوزه صنایع‌دستی ظرفیت بالایی دارد و باید برای توسعه این حوزه تلاش کرد و تفاهم بین سازمانی فنی و حرفه‌ای با اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان می‌تواند به این موضوع کمک کند.

فرماندار شهرستان دیلم افزود: مبحث آموزش در این زمینه بسیار با اهمیت است و ضرورت این مهم بر کسی پوشیده نبوده و باید برای تحقق آن تفاهم‌نامه همکاری انجام شود.

مجتبی خرم‌آبادی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیلم هم در این جلسه بر ضرورت هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با این حوزه اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با گرامیداشت روز روستا، ۲ نمایشگاه صنایع‌دستی را در بخش‌های مرکزی و امام‌ حسن خواهیم داشت که می‌تواند نقش خوبی را در راستای معرفی تولیدات صنعتگران روستایی و دیگر نقاط شهرستان در این حوزه داشته باشد.

او در پایان تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای رشد، توسعه و رونق صنایع‌دستی شهرستان استفاده خواهیم کرد و در این زمینه نیازمند تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها هستیم‌.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063101881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha