یازدهمین نشست نیاوران با عنوان «روایتی از هنر و دفاع» در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

یازدهمین نشست از سلسله نشست های نیاوران، همزمان با هفته دفاع مقدس و با عنوان «روایتی از هنر و دفاع» در مجموعه نیاوران برگزار می شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ نشست یاد شده با سخنرانی مینو خانی مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه هنر دفاع مقدس، محمدحسین حیدری مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و عکاس پیشکسوت جنگ تحمیلی و محسن سلیمانی مدرس دانشگاه، معمار خط و طراح گرافیک، دوشنبه 3 مهر 1402 از ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس این مجموعه تشکیل می شود و شرکت عموم علاقه مندان در آن آزاد است.

همچنین همزمان با این نشست نمایشگاه «پوسترهای دفاع مقدس» از آرشیو انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، نمایشگاه عکس «یک ملت، یک حماسه» با مضمون جنگ از نگاه محمدحسین حیدری و نمایشگاه «عکس جنگ» از آرشیو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا می شود.

بازدید کارکنان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در طول هفته یاد شده برنامه ای است که این مجموعه با هدف آشنایی کارمندان و موزه داران با دیگر موزه های کشور و همچنین تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تدارک دیده است.

برنامه های پیش گفته با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، انجمن عکاسان انقلاب و انجمن هنرهای تجسمی روایت فتح برگزار می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070100039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha