وزیر میراث‌فرهنگی وارد کرمان شد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دقایقی پیش با استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان کرمان وارد فرودگاه بین‌المللی هاشمی رفسنجانی شد.

به گزارش میراث‌آریا، سید عزت‌الله ضرغامی صبح امروز چهارم مهرماه برای بازدید از چند پروژه گردشگری و میراث فرهنگی وارد فرودگاه کرمان شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این سفر یک روزه در ابتدا با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام می‌کند و سپس برای بازدید از مجتمع‌ گردشگری بام بهشت، مجتمع گردشگری آرمین دلفارد، موزه در حال ساخت و موزه باستان‌شناسی به شهرستان جیرفت سفر خواهد کرد.

همچنین بازدید از مجموعه گردشگری کوه فجر، نشست خبری با اصحاب رسانه، بازدید از محوطه باستانی کنار صندل و پایگاه حفاظت میراث فرهنگی، بازدید از تپه باستانی قلعه کوچک و شهر قدیمی جیرفت، بازدید از بوم‌گردی محمدآباد و کاروانسرای مسکون از دیگر برنامه‌های سفر سید عزت‌الله ضرغامی به شهرستان جیرفت است.

 گفتنی است، بازدید از ارگ قدیم بم، کارخانه حناسایی در شهرستان بم نیز از دیگر برنامه‌های سفر امروز وزیر میراث‌فرهنگی به استان کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070400124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha