مسیرهای گردشگری آذربایجان غربی سامان‌دهی و بهسازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق مطالبات مردمی و پیرو برنامه‌های امسال برای توسعه مسیرهای گردشگری استان، به زودی عملیات بهسازی و سامان‌دهی این مسیرها آغاز خواهد شد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، پیمان آرامون با اعلام این مطلب اظهار کرد: از آغاز سال جاری بهبود مسیرهای منتهی به مکان‌های تفریحی و گردشگری و همچنین اماکن تاریخی سطح استان به منظور دسترسی آسان مسافران به این اماکن در دستور کار قرار گرفته بود که چند پروژه شاخص در این حوزه به اتمام رسیده و رضایت‌مندی مردم را در بر داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: از جمله این پروژه‌ها محور تکاب - تخت سلیمان به طول هشت کیلومتر، محور منتهی به آبشار شلماش به طول ۲.۵ کیلومتر، ایستی سو و خان تختی سلماس به طول ۱.۳ و ۶ کیلومتر در  سلماس و محور منتهی به تالاب گلمرز در ارومیه بوده که عملیات اجرایی چند پروژه دیگر از جمله سیرداغی در دستور کار راهداران استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.

او با اشاره به جهاد آسفالت‌ریزی در  آذربایجان غربی گفت: تلاش‌ها تا آخرین روزهای فصل کاری در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه خواهد داشت تا بتوانیم کوچک‌ترین مطالبات مردم که ولی نعمت‌های ما هستند را برآورده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070400148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha