افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در رشت

یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به مناسبت هفته گردشگری در رشت به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش‌ میراث آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ولی جهانی اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری و شکوفایی اقتصادی در این بخش با تقویت زیرساخت‌ها امکان پذیر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، از افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در رشت خبر داد و افزود: این مجموعه با حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار راه‌اندازی شده و برای ۴ نفر هم شغل ایجاد شده است.

او با بیان اینکه ۸۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان فعالیت می‌کنند، گفت: این دفاتر فرصت خوبی برای گیلان‌شناسی و معرفی مناطق گردشگری استان فراهم کرده است.

جهانی با تاکید بر لزوم تسهیل بخشی سفر به گیلان و گیلانگردی، بیان کرد: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دسترسی گردشگران به نقاط بکر و دیدنی گیلان را سهولت می‌بخشند و از این رو باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

او با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی حلقه رابط بین سایر تاسیسات گردشگری همچون مراکز اقامتی و پذیرایی هستند، افزود: معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گیلان در تمامی حوزه‌ها به استان‌های دیگر و کشورهای همسایه اولویت مهم دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha