توسعه صنعت گردشگری در سمیرم نیازمند تقویت حوزه صنایع‌دستی است/ نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و گردشگری در مدارس شهر ونک اصفهان

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و گردشگری در مدارس شهر ونک از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: توسعه صنعت گردشگری در شهرستان سمیرم  نیازمند تقویت حوزه صنایع‌دستی و حمایت از بخش خصوصی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سعید سلیمانیان با اعلام این مطلب گفت: توسعه صنعت گردشگری در شهرستان سمیرم  نیازمند تقویت حوزه صنایع‌دستی، تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری پایدار و همچنین ترویج فرهنگ گردشگری سبز و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی گردشگری مقاومت در کنار گردشگری طبیعت است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی، ایام دفاع مقدس و فرارسیدن روز جهانی گردشگری، زنگ مهر، مقاومت و گردشگری با حضور مسئولان شهرستان، پیشکسوتان دفاع مقدس، جمعی از فعالان حوزه گردشگری، مربیان و دانش آموزان در مدارس و آموزشگاه‌های شهر ونک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای مقصد گردشگری در شهرستان نواخته شد.

او افزود: دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های متعدد ازجمله شاهنامه‌خوانی، دکلمه، سرود و مقاله  پرداخته و مسئولان شهرستان نیز با موضوعات مختلف ازجمله آغاز سال تحصیلی، دفاع مقدس و آغاز هفته گردشگری سخنرانی کردند.

سلیمانیان تصریح کرد: حضور مسئولان شهرستان در کلاس‌های درس دانش آموزان، نشست صمیمی و پرسش و پاسخ با مربیان و دانش آموزان، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان حوزه گردشگری شهر ونک از دیگر برنامه‌های برگزاری شده در این مدارس بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha