ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری گیلان وجود دارد/ نواختن زنگ گردشگری در مدارس گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: زنگ گردشگری به‌مناسبت 5 مهرماه و آغاز هفته گردشگری در مدارس استان گیلان به صدا در آمد تا دانش‌آموزان با مسائل مرتبط با گردشگری بیشتر آشنا شوند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ولی جهانی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی توافق انجام شده با آموزش و پرورش استان امسال یکی از برنامه‌های هفته گردشگری را نواختن زنگ گردشگری در مدارس انتخاب کردیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان ضمن تبریک آغاز هفته گردشگری و روز جهانی گردشگری در آیین نواختن زنگ گردشگری گفت: این استان ظرفیت‌های خاصی در زمینه گردشگری دارد که باید تلاش کنیم با معرفی این ظرفیت‌ها، استان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

او همکاری متقابل آموزش و پرورش با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را قابل قبول عنوان و تصریح کرد: به همین مناسبت صبح امروز چهارشنبه پنج مهرماه به‌شکل نمادین زنگ گردشگری در هنرستان موسیقی طنین و مدرسه غیرانتفاعی پسرانه پیشگامان ایران نواخته شد و این کار در دیگر مدارس نیز انجام شد.

جهانی بیان کرد: دانش‌آموزان سرنوشت‌ساز برای کشور هستند و باید فرهنگ گردشگری در زمینه‌های مختلف از دوران نوجوانی و جوانی در ذهن آنان نهادینه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha