مراسم غبارروبی از قبور شهدای دفاع مقدس

هم‌زمان با آغاز هفته گردشگری وبه مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی از قبور شهدا با حضور مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس برگزار شد.

به گزارش میراث آریا وبه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس هم‌زمان با سومین روز از هفته گردشگری و به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز جمعه ۷ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور سید مؤید محسن‌نژاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس و جمعی از مسئولین و فعالان بخش دولتی و خصوصی صنعت گردشگری برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس در این مراسم با حضور در گلزار شهدا با همراهی تنی چند از مسئولین و مدیران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس و برخی فعالان بخش خصوصی گردشگری، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

سید مؤید محسن‌نژاد در حاشیه این مراسم گفت: در راس برنامه‌های هفته گردشگری حضور در گلزار شهدا و گرامیداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان بزرگی که با نثار خون خود برای حفاظت و صیانت از میهن اسلامی حماسه‌آفرینی کردند، قرار گرفت تا همیشه و در تمامی ارکان همواره به یاد ایثار و ازخودگذشتگی این دلیرمردان باشیم.

او ادامه داد: با توجه به شعار هفته گردشگری و روز جهانی جهان‌گردی که مقارن با هفته دفاع مقدس نیز شده است، سلسله برنامه‌هایی طرح و برنامه‌ریزی‌ شده که با همکاری تشکل‌های حرفه‌ای استان فارس برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: این برنامه‌ها که شامل ۳۳ برنامه فرهنگی و گردشگری در حوزه‌های گردشگری خوراک، گردشگری عشایری، اجرای تورهای گردشگری برای مخاطبان خاص و عام با مشارکت دیگر دستگاه‌ها، برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی، درس گروهی‌های گردشگری و ۱۸ نمایشگاه و جشنواره در شهرستان‌های استان است در حال اجرا است.

او افزود: با رویکرد گردشگری سبز در ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی استان با همکاری راهنمایان گردشگری سلسله کارگاه‌های آموزشی از امروز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070700392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha