برگزاری مسابقات رالی به مناسبت هفته گردشگری در خرم‌آباد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری مسابقه رالی گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری به‌مناسبت هفته گردشگری و هفته وحدت، در خرم‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور نهم مهرماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان و صندوق بازنشستگی کشوری به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری و هفته وحدت برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: این برنامه به منظور نشاط در جامعه و با هدف توسعه گردشگری خانواده‌محور برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مسابقات رالی گردشگری استان در قالب پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان فردا دوشنبه دهم مهرماه ساعت ۸ صبح از درب قلعه فلک‌افلاک خرم‌آباد به مقصد مجموعه تفریحی، گردشگری دریاچه کیو برگزار خواهد شد.

حسن‌پور اضافه کرد: از آنجایی که این رالی‌ها، به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته شده و سرعت در اینگونه رالی تورها مطرح نیست، ملاک انتخاب برترین‌ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران مستقر در ایستگاه‌های کنترل در طول مسیر، میزان رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت‌کنندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه‌خوانی، مهارت مسیریابی و محاسبات دقیق به منظور رسیدن به‌موقع به ایستگاه‌ها و نقاط مشخص شده، خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha