فعالان گردشگری بندرلنگه تقدیر شدند

با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، معاون فرماندار بندرلنگه، شهردار بندرکنگ، معاون گردشگری اداره کل و جمعی از مسئولین مراسم گرامیداشت هفته گردشگری و تجلیل از فعالان گردشگری شهرستان بندرلنگه در فرهنگسرای گوهر این شهر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز یکششنبه ۸ مهرماه در این مراسم ضمن تشکر هفته گردشگری به فعالان شهرستان بندرلنگه گفت: ایامی که در آن هستیم متعلق به جامعه بزرگ گردشگری است، این هفته را به جامعه بزرگ گردشگری به ویژه بدنه اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌های غرب به مرکزیت بندرلنگه، از گاوبندی تا بندر خمیر و بستک تبریک می‌گویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: این هفته اگر اغراق نکنیم زیبنده و متعلق به منطقه غرب استان است چرا که فعالان حوزه گردشگری این منطقه فعالیت و تلاش خودشان را در حوزه گردشگری ثابت کرده‌اند.

او ادامه داد: غرب استان با داشتن بندرکنگ و بندرلنگه صاحب برند در حوزه گردشگری است.

محسنی اظهار کرد: این برند گردشگری، تاریخی و تمدنی که دارد، هنر مردم بوده که این داشته را بدست آورده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: در حکومت‌های مختلف دنیا هر جا که به مردم اعتماد کردند و تکیه به نیرو و کار مردم دارند موفق بوده و موفقیت حاصل شده است.

او با بیان اینکه هفته گردشگری بهانه‌ای است برای اینکه از فعالان این صنعت قدردانی کنیم، گفت: برای هر حوزه ایامی در کشور ثبت شده که دست اندرکاران تکلیف دارند از فعالان این حوزه تقدیر کنند و بر ما هم تکلیف شده که از فعالان حوزه گردشگری تقدیر کنیم.

محسنی تأکید کرد: فعالان گردشگری غرب هرمزگان نه تنها در منطقه خود فعالیت می‌کنند بلکه در خارج از مرزهای ایران هم فعال هستند.

در پایان مراسم از فعالان حوزه گردشگری شهرستان بندرلنگه تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha