کارگاه آموزشی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز در شاهرود برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مرتضی نظری روز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با هدف تبیین شعار ملی روز جهانی گردشگری با عنوان گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز، افزایش اطلاعات مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی در اقامتگاه بوم‌گردی باغ گیلاس در روستای نگارمن برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه در گردشگری سبز بهینه‌ترین استفاده از منابع آبی و انرژی‌های تجدید پذیر همواره مورد تأکید است، افزود: گردشگری سبز نه‌ تنها به محیط‌زیست آسیب نمی‌رساند، بلکه از آن مراقبت هم می‌کند و یکی از ویژگی‌های اقامتگاه‌های بوم‌گردی کم آسیب بودن آن است.

نظری بابیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر یکی از برنامه‌های اداره میراث‌فرهنگی شهرستان شاهرود و یکی از نیازهای اساسی برای فعالان اقامتگاه‌های بوم‌گردی است، گفت: این کارگاه با حضور بیش از ۳۰ نفر از فعالان گردشگری شهرستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha