رالی گردشگری در لرستان برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری رالی اتومبیل‌رانی گردشگری در خرم‌آباد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: رالی اتومبیل‌رانی گردشگری در گرامیداشت هفته وحدت و به مناسبت هفته گردشگری از مسیر محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک تا بوستان تفریحی گردشگری کیو خرم‌آباد برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی مورد حمایت این اداره‌کل بوده چراکه معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی لرستان را به دنبال دارد.

او ادامه داد: امروزه گردشگری به عنوان صنعت سبز و پویا در سراسر جهان شناخته شده است و استان لرستان از این حیث، دارای ظرفیت‌های شاخص و ویژه‌ای است.

حسن‌پور با بیان اینکه لازم است ظرفیت‌های ویژه گردشگری لرستان علاوه برکشور، در دنیا هم شناسانده شود، افزود: قابلیت‌های عمده لرستان در حوزه گردشگری باعث درآمدزایی و ارزآوری می‌شود و لازم است از طریق برنامه‌هایی مانند رالی اتومبیل‌رانی، قابلیت‌های طبیعی و تاریخی لرستان بیشتر معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: برگزاری این برنامه‌ها موجب شناسایی هرچه بیشتر لرستان خواهد شد و هرگونه همکاری و حمایت لازم در راستای برگزاری این برنامه‌ها، صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071200812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha