پیشرفت طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه مشهد چشمگیر است

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی پیشرفت طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد را چشمگیر ارزیابی کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، روح‌الله اکبری چهارشنبه ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از پروژه طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس گفت: خراسان‌رضوی یکی از استان‌های است که علاوه بر نقش ملی و منطقه‌ای، نقش بین‌المللی نیز در آمایش سرزمینی کشور دارد در همین راستا، مشهدمقدس نیازمند فرودگاهی در شأن زائران علی بن موسی الرضا(ع) و گردشگران داخلی و خارجی است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی افزود: برهمین اساس زیرساخت‌های فرودگاه مشهد دچار تحولاتی در مسیر بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به زائران داخلی و خارجی شده است که از جمله آن‌ها توسعه ترمینال داخلی این فرودگاه است.

اکبری تصریح کرد: در حال حاضر شاهدیم فضاها برای تجهیزشدن و استقرار ایرلاین‌ها آماده شده و انشالله باقی‌مانده کار نیز به‌گونه‌ای پیش برود که تا ماه آینده شاهد بهره‌برداری کامل از طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس باشیم.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی هم‌چنین ضمن ارزیابی مثبت از پروژه‌های عمرانی فرودگاه مشهد از جمله توسعه «اپرون» و افزایش «پل‌های تلسکوپی» در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زوار داخلی و خارجی علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: امروز شاهد فرودگاهی در شأن استان خراسان‌رضوی با حجم میلیونی مسافران داخلی و خارجی هستیم.

اکبری با تاکید براین‌که بهره‌برداری از طرح نیمه‌تمام در دولت سیزدهم سرعت گرفته است، تصریح کرد: امروز شاهد شتاب‌گرفتن پروژه‌ها هستیم چرا که بنای دولت بر این است طرح جدیدی آغاز نشود تا طرح‌های نیمه‌تمام را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071300875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha