یک دفتر خدمات مسافرتی با ظرفیت بیش از ۴۵ نفر اشتغالزایی در کرج افتتاح شد/ قوی‌ترین اپلیکیشن گردشگری در البرز رونمایی می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در کرج خبر داد. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز رحیم خاکی با اعلام این خبر اظهار کرد: این دفتر خدمات مسافرتی با سرمایه گذاری ۳.۵ میلیارد تومان و با زیر بنای ۵۵۰ متر برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران در البرز راه‌اندازی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اهمیت حمایت از واحدهای گردشگری و گسترش اشتغال در این حوزه افزود: با راه اندازی این دفتر خدمات مسافرتی حدود ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر به صورت برون سپاری اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

خاکی فعالیت‌های این دفتر خدمات مسافرتی را در زمینه هتل‌ها، برگزاری تورهای مختلف طبیعتگردی داخلی و خارجی و در کنار آن راه اندازی اپلیکیشن قدرتمند گردشگری عنوان کرد که در چند روز آینده به صورت عمومی رونمایی می‌شود.

او با اشاره به جانمایی و معرفی تمام جاذبه‌های گردشگری و تأسیسات گردشگری اعم از اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی  و دیگر  واحدهای خدماتی البرز و همچنین سراسر کشور در این اپلیکیشن گفت: امکان فروش تمام خدمات گردشگری نیز در این برنامه گردشگری فراهم است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402071300913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha