مراسم اختتامیه جشنواره گردو شهر سهرورد برگزار شد

معاون گردشگری استان زنجان گفت: دومین جشنواره گردو شهر سهرورد شهرستان خدابنده در باغات سهرورد پس از سه روز به کار خود پایان داد. 

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان روز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ گفت: همزمان با هفته گردشگری و فرارسیدن فصل پاییز و برداشت میوه‌های پاییزی مانند گردو، جشنواره گردشگری گردو همراه با نمایش صنایع‌دستی، پخت غذای محلی و اجرای موسیقی سنتی ایرانی در روستای گردشگری و باغات سهرورد، زادگاه شیخ اشراق پس از سه روز با حضور مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مسئولان استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد. 

مراسم اختتامیه جشنواره گردو شهر سهرورد برگزار شد


معاون گردشگری استان زنجان درباره برگزاری جشنواره گردو افزود: گردو جزو محصولات خشکبار شهرستان بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. برگزاری جشنواره‌ها عامل معرفی و برندسازی محصولات کشاورزی است. 
با اشاره به اینکه تلاش می‌شود در ارتباط با دیگر محصولات شاخص استان هم چنین جشنواره‌هایی برگزار شود تاکید کرد: در راستای معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های کشاورزی استان زنجان و جذب سرمایه گذار در حوزه صنایع‌دستی برگزاری این جشنواره‌ها ضروری است. 

مراسم اختتامیه جشنواره گردو شهر سهرورد برگزار شد


این جشنواره فرهنگی و گردشگری با استقبال مردم روبه‌رو شد و از سه غرفه برتر تقدیر شد.

نفر اول علی جابری، نفر دوم مرتضی محمدی و نفر سوم هادی محمدی بود که با اهدای لوح تقدیر و هدیه ازطرف صندوق کارآفرینی امید تقدیر و تشکر شد و به تمامی افراد شرکت‌کننده لوح حضور اهدا شد و صندوق کارآفرینی امید مبلغ ۵۰ میلیون وام با درصد کم را به تمام غرفه‌داران پرداخت کرد.

مراسم اختتامیه جشنواره گردو شهر سهرورد برگزار شد

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha